Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2013 12:55 - Биография и визитка на Ангел
Автор: angelpevec Категория: Музика   
Прочетен: 13599 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Роден: в градСофия

Издадени албуми: “Пак в сърцето ми” (2012)

Хитове: “Като хлапачка”, „Скочи ми”, „Пак се уреди”, „Топ резачка” (дует с DJДамян), “Мистър Шики” (международен проект – трио с румънсия композитор и изпълнител MrJuveи Ерик), “Пак в сърцето ми”

 

Ангел за себе си:

“Роден съм на 23 декември в град София. Завърших средното си образование в Софийската професионална гимназия по туризъм. С музика се занимава още от дете.”

“Първото ми сериозно начинание е благотворителен концерт, организиран от мен и изнесен с помощта на група музиканти. Събраните средства предоставих на моето училище - 68 СОУ. Тогава бях едва  в 7-ми клас,  но постигнатият успех събуди в мен желанието за изява пред публика. Ето защо тръгнах по участия заедно с групата, като постепенно развивах и усъвършенствах таланта си.”

“Първото ми качване на голямата сцена беше през 2005 година - на фестивала “Пирин Фолк”. Там с моята учителка Ваня Шушкова представихме дуетната си песен по аранжимент на Серафим Попниколов - "Тежък камък". Гордея се с участието си в този конкурс! След него вече бях абсолютно сигурен, че голямата ми мечта е да пея пред широка аудитория и животът ми неизбежно ще бъде свързан с музиката и творчеството.”
image
“Започнах работа като изпълнител в заведения, където натрупах опит и рутина. След години на усилен труд назря моментът за дебютна песен. През 2008-ма съдбата ме свърза с Красимир Христов от оркестър “Кристал”, който заедно със своя екип създаде и първата ми песен “100 % любов”.

“През 2010 година подписах договор с музикална компания „Ара мюзик” и тогава дойде моята популярност. Нещата започнаха да ми се случват наистина професионално, работим с концепция и създаваме качествени продукти.”

“Дебютният ми албум „Пак в сърцето ми” излезе на 25 октомври 2012 година. Бях много развълнуван и в същото време горд с продукта. С екипа на моята музикална компания направихме прекрасна промоция, която ще помня за цял живот.”

“Не е лесно да си изпълнител, но когато носиш музиката в сърцето си и си упорит, нещата се получават.”
Синеокият чаровник на „Ара мюзик” печели все повече и повече фенове с всяка издадена от него песен. „Като хлапачка”, „Топ резачка”, „Пак в сърцето ми”... – всеки негов сингъл станава любим на почитателите на поп-фолка. А плътният тембър и страхотният магнетизъм, който излъчва, карат хората с нетърпение да очакват новите му проекти. Интересна подробност е, че талантът на Ангел е високо оценен и от самия Христо Стоичков!

image



Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: angelpevec
Категория: Музика
Прочетен: 20574
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031